Bujna Bettina (2019) A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója. Faculty of Finance and Accountancy.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (1MB) |
Abstract
Napjaink talán legégetőbb kérdései közé tartozik a klímaváltozás, amely egy rendkívül összetett folyamat. A sok kiváltó ok közül talán a legszembetűnőbbet, a műanyagszennyezést választottam. Dolgozatom ötletét az új Európai Uniós irányelv, a Plastic Strategy adta, amely 2021-től a műanyagcsomagolások újrahasznosíthatóságát és az egyszerhasználatos műanyagok forgalmazását szabályozza. A kezdeményezés elindíthat minket a fenntartható fejlődés útján, de vajon a nagyvállalatok hogyan vélekednek a változásról? Ezen kérdésen elindulva úgy gondolom, hogy a legjobb választ egy gyorsétteremhálózat vizsgálata adhatná. Vizsgált kérdések a következők: A Burger King képes lehet megfelelően reagálni a változásra? Ha igen, miként? Országos szinten a fogyasztók képesek/hajlandóak nyomatékosan befolyásolni a menedzseri döntéseket? Létezik olyan megoldás, amely mindkét fél számára elfogadható és egyben fenntartható is?
Hungarian title
A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Gazdálkodási és Menedzsment szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Fenntarthatóság, Gyorsétterem, Plastic Strategy |
Depositing User: | Bujna Bettina |
Date Deposited: | 2019. Dec. 16. 15:04 |
Last Modified: | 2019. Dec. 16. 15:04 |
Actions (login required)
View Item |