A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója

Bujna Bettina (2019) A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Abstract

Napjaink talán legégetőbb kérdései közé tartozik a klímaváltozás, amely egy rendkívül összetett folyamat. A sok kiváltó ok közül talán a legszembetűnőbbet, a műanyagszennyezést választottam. Dolgozatom ötletét az új Európai Uniós irányelv, a Plastic Strategy adta, amely 2021-től a műanyagcsomagolások újrahasznosíthatóságát és az egyszerhasználatos műanyagok forgalmazását szabályozza. A kezdeményezés elindíthat minket a fenntartható fejlődés útján, de vajon a nagyvállalatok hogyan vélekednek a változásról? Ezen kérdésen elindulva úgy gondolom, hogy a legjobb választ egy gyorsétteremhálózat vizsgálata adhatná. Vizsgált kérdések a következők: A Burger King képes lehet megfelelően reagálni a változásra? Ha igen, miként? Országos szinten a fogyasztók képesek/hajlandóak nyomatékosan befolyásolni a menedzseri döntéseket? Létezik olyan megoldás, amely mindkét fél számára elfogadható és egyben fenntartható is?

Hungarian title

A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Fenntarthatóság, Gyorsétterem, Plastic Strategy
Depositing User: Bujna Bettina
Date Deposited: 2019. Dec. 16. 15:04
Last Modified: 2019. Dec. 16. 15:04

Actions (login required)

View Item View Item