Bujna Bettina (2019) A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Napjaink talán legégetőbb kérdései közé tartozik a klímaváltozás, amely egy rendkívül összetett folyamat. A sok kiváltó ok közül talán a legszembetűnőbbet, a műanyagszennyezést választottam. Dolgozatom ötletét az új Európai Uniós irányelv, a Plastic Strategy adta, amely 2021-től a műanyagcsomagolások újrahasznosíthatóságát és az egyszerhasználatos műanyagok forgalmazását szabályozza. A kezdeményezés elindíthat minket a fenntartható fejlődés útján, de vajon a nagyvállalatok hogyan vélekednek a változásról? Ezen kérdésen elindulva úgy gondolom, hogy a legjobb választ egy gyorsétteremhálózat vizsgálata adhatná. Vizsgált kérdések a következők: A Burger King képes lehet megfelelően reagálni a változásra? Ha igen, miként? Országos szinten a fogyasztók képesek/hajlandóak nyomatékosan befolyásolni a menedzseri döntéseket? Létezik olyan megoldás, amely mindkét fél számára elfogadható és egyben fenntartható is?
Magyar cím
A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és Menedzsment szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Fenntarthatóság, Gyorsétterem, Plastic Strategy |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Bujna Bettina |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 16. 15:04 |
Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 16. 15:04 |
Actions (login required)
Tétel nézet |