A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója

Bujna Bettina (2019) A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_Bujna Bettina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

Napjaink talán legégetőbb kérdései közé tartozik a klímaváltozás, amely egy rendkívül összetett folyamat. A sok kiváltó ok közül talán a legszembetűnőbbet, a műanyagszennyezést választottam. Dolgozatom ötletét az új Európai Uniós irányelv, a Plastic Strategy adta, amely 2021-től a műanyagcsomagolások újrahasznosíthatóságát és az egyszerhasználatos műanyagok forgalmazását szabályozza. A kezdeményezés elindíthat minket a fenntartható fejlődés útján, de vajon a nagyvállalatok hogyan vélekednek a változásról? Ezen kérdésen elindulva úgy gondolom, hogy a legjobb választ egy gyorsétteremhálózat vizsgálata adhatná. Vizsgált kérdések a következők: A Burger King képes lehet megfelelően reagálni a változásra? Ha igen, miként? Országos szinten a fogyasztók képesek/hajlandóak nyomatékosan befolyásolni a menedzseri döntéseket? Létezik olyan megoldás, amely mindkét fél számára elfogadható és egyben fenntartható is?

Magyar cím

A vállalati fenntarthatóság környezeti dimenziója

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fenntarthatóság, Gyorsétterem, Plastic Strategy
Felhasználói azonosító szám (ID): Bujna Bettina
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 15:04
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 15:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet