Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából

Szilágyi Ildikó (2015) Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szilagyi_Ildiko_szakdolgozat_2015.pdf] PDF
Szilagyi_Ildiko_szakdolgozat_2015.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A marketingkommunikáció szerepe egy egyéni vállalkozás életében. Marketingkommunikációs eszközök bemutatása, és bebizonyítása, hogy egyéni vállalkozóként is van lehetőség marketingre, kommunikációra, reklámra.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció , Kommunikációs eszközök, Kisvállalkozás, Egyéni vállalkozás, Kommunikációs stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 23. 14:33
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 23. 14:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet