Szilágyi Ildikó (2015) Kommunikációs stratégia áttekintése és kommunikációs eszközök vizsgálata egy egyéni vállalkozás szempontjából. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szilagyi_Ildiko_szakdolgozat_2015.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A marketingkommunikáció szerepe egy egyéni vállalkozás életében. Marketingkommunikációs eszközök bemutatása, és bebizonyítása, hogy egyéni vállalkozóként is van lehetőség marketingre, kommunikációra, reklámra.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció , Kommunikációs eszközök, Kisvállalkozás, Egyéni vállalkozás, Kommunikációs stratégia |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2016. Feb. 23. 14:33 |
Utolsó módosítás: | 2016. Feb. 23. 14:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |