Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei

Szendrei Gyula (2019) Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szendrei Gyula_2019_Szakdolgozat.pdf] PDF
Szendrei Gyula_2019_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

BGFGM00NBPS

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM - Customer Relationship Management, Ügyfélkapcsolat menedzsment, CRM - Customer Relationship Management, Salesforce, Ügyfélkapcsolat-menedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Szendrei Gyula
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 10:38
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 10:38

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet