Szendrei Gyula (2019) Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Szendrei Gyula_2019_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Ügyfélkapcsolat menedzsment szervezési, hatékonysági kérdései, gyakorlata, teljesítményértékelési lehetőségei
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management, Ügyfélkapcsolat menedzsment, CRM - Customer Relationship Management, Salesforce, Ügyfélkapcsolat-menedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szendrei Gyula |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 16. 10:38 |
Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 16. 10:38 |
Actions (login required)
Tétel nézet |