Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére

Kiss Viola (2019) Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_KISS-VIOLA_FULL-teljes-verzió (1).pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_KISS-VIOLA_FULL-teljes-verzió (1).pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2024. December 16..

Download (1MB)
[thumbnail of Kiss Viola.pdf] PDF
Kiss Viola.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (38kB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Dr. Zsigmond Száva
Belső
adjunktus, teamcoach
Dámosy Dániel
Külső
Head of Strategy

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketing, Márkahűség, Fogyasztói magatartás, Marketing Mix, Versenytársak
Depositing User: Kiss Viola
Date Deposited: 2019. Dec. 16. 09:55
Last Modified: 2019. Dec. 16. 09:55

Actions (login required)

View Item View Item