Kiss Viola (2019) Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_KISS-VIOLA_FULL-teljes-verzió (1).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kiss Viola.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (38kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Márkahűség, Fogyasztói magatartás, Marketing Mix, Versenytársak |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kiss Viola |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 16. 09:55 |
Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 16. 09:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |