Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére

Kiss Viola (2019) Hogyan alakítható ki a márkahűség a NESCAFÉ® Dolce Gusto® részére. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_KISS-VIOLA_FULL-teljes-verzió (1).pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_KISS-VIOLA_FULL-teljes-verzió (1).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 16..

Download (1MB)
[thumbnail of Kiss Viola.pdf] PDF
Kiss Viola.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (38kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Márkahűség, Fogyasztói magatartás, Marketing Mix, Versenytársak
Felhasználói azonosító szám (ID): Kiss Viola
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 09:55
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 09:55

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet