A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül

Jamrik Gyöngyvér (2019) A vényköteles gyógyszereket gyártó vállalatok marketingkommunikációs lehetőségei a Boehringer Ingelheim példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_JamrikGyongyver.pdf] PDF
Szakdolgozat_JamrikGyongyver.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodás és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, Gyógyszeripari marketing, Vényköteles gyógyszerek marketingje, Boehringer Ingelheim
Felhasználói azonosító szám (ID): Jamrik Gyöngyvér
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 12:43
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 12:43

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet