Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében

Belina Tímea (2019) Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Belina Tímea_EVVUUU_Záró dolgozat.pdf] PDF
Belina Tímea_EVVUUU_Záró dolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (757kB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment felsőoktatási szakképzés

Item Type: Project work
Uncontrolled Keywords: Online Marketing, KKV, online marketingeszközök
Depositing User: Belina Tímea
Date Deposited: 2019. Dec. 16. 10:38
Last Modified: 2019. Dec. 16. 10:38

Actions (login required)

View Item View Item