Az influencer marketing alkalmazása egy divatmárka esetében

Katona Zsófia (2019) Az influencer marketing alkalmazása egy divatmárka esetében. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Katona Zs. (2019). Az influencer marketing alkalmazása egy divatmárka esetében.pdf] PDF
Katona Zs. (2019). Az influencer marketing alkalmazása egy divatmárka esetében.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Influencer marketing, Közösségi média, Véleményvezér, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Katona Zsófia
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 10:41
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 10:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet