Összehasonlító elemzés kozmetikai cégek CSR tevékenységének megjelenéséről az integrált marketingkommunikációjukban

Vidovenyecz Fanni (2019) Összehasonlító elemzés kozmetikai cégek CSR tevékenységének megjelenéséről az integrált marketingkommunikációjukban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Vidovenyecz Fanni- 3-feltöltésre.pdf] PDF
Szakdolgozat-Vidovenyecz Fanni- 3-feltöltésre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CSR, Marketing kommunikáció, Kozmetikai cégek
Felhasználói azonosító szám (ID): Vidovenyecz Fanni
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 14. 12:44
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 14. 12:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet