Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel

Tischner Zsófia (2019) Az ügyfélkapcsolat menedzsment szerepe a banki szektorban, kapcsolata az értékesítéssel. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of szakdolgozat - Tischner Zsófia-végleges-converted.pdf] PDF
szakdolgozat - Tischner Zsófia-végleges-converted.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (684kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: CRM - Customer Relationship Management, Értékesítés, Bank szektor
Felhasználói azonosító szám (ID): Tischner Zsófia
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 10:59
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 10:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet