Csorba Fanni Angelika (2019) A belső marketing hatása a szolgáltatás minőségére. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
CsorbaFanniAngelika_szakdolgozat_2019.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
titkositasi-kerelem-CsorbaFanniAngelika.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (824kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | belső marketing, szolgáltatás minőség, dolgozói elégedettség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Csorba Fanni Angelika |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 14. 11:13 |
Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 14. 11:13 |
Actions (login required)
Tétel nézet |