A belső marketing hatása a szolgáltatás minőségére

Csorba Fanni Angelika (2019) A belső marketing hatása a szolgáltatás minőségére. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of CsorbaFanniAngelika_szakdolgozat_2019.pdf] PDF
CsorbaFanniAngelika_szakdolgozat_2019.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 14..

Download (1MB)
[thumbnail of titkositasi-kerelem-CsorbaFanniAngelika.pdf] PDF
titkositasi-kerelem-CsorbaFanniAngelika.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (824kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: belső marketing, szolgáltatás minőség, dolgozói elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Csorba Fanni Angelika
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 14. 11:13
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 14. 11:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet