Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül

Lengyel Dóra (2019) Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Lengyel_Dóra_Fesztiválgazdaságtan_20191212_végleges.pdf] PDF
Lengyel_Dóra_Fesztiválgazdaságtan_20191212_végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sziget Fesztivál, Y és Z generáció, Marketingkommunikációs eszközök
Felhasználói azonosító szám (ID): Lengyel Dóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 14. 10:10
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 14. 10:10

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet