Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire

Bene Róbert (2019) Valóban véleményvezér az influencer? - Avagy az influencerek hatása a magyar fogyasztók vásárlási döntéseire. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Bene Róbert szakdolgozat.pdf] PDF
Bene Róbert szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (4MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Vásárlási döntés, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Bene Róbert
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 11:51
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 11:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet