Magyarországi melegkonyhás vendéglátóüzlet piaci pozíciója, a megvalósítással és működtetéssel kapcsolatos elemzések

Baár Csaba János (2015) Magyarországi melegkonyhás vendéglátóüzlet piaci pozíciója, a megvalósítással és működtetéssel kapcsolatos elemzések. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Magyarországi melegkonyhás vendéglátóüzlet piaci pozíciója, a megvalósítással és működtetéssel kapcsolatos elemzések.pdf] PDF
Magyarországi melegkonyhás vendéglátóüzlet piaci pozíciója, a megvalósítással és működtetéssel kapcsolatos elemzések.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: vendéglátóüzlet, kalkuláció, étterem, melegkonyha, street-food
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 11. 09:48
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 12. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet