A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak vizsgálata - fókuszban az újhullámos cukrászdák térhódításával

Molnár Noémi (2019) A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak vizsgálata - fókuszban az újhullámos cukrászdák térhódításával. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Molnár Noémi - A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak feltárása fókuszban az újhullámos cukrászdákkal.pdf] PDF
Molnár Noémi - A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak feltárása fókuszban az újhullámos cukrászdákkal.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A magyar cukrászipari termékek fogyasztói szokásainak vizsgálata - fókuszban az újhullámos cukrászdák térhódításával

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Cukrászipar, Újhullámos cukrászda, Fogyasztói szokások, Fogyasztói attitűdök
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 13. 11:06
Utolsó módosítás: 2020. Már. 04. 09:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet