A minőségmenedzsment feladatai a turisztikai vállalkozásokban, minőségkép, minőségdimenziók

Varga Nóra (2015) A minőségmenedzsment feladatai a turisztikai vállalkozásokban, minőségkép, minőségdimenziók. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_VargaNóra.pdf] PDF
Szakdolgozat_VargaNóra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A minőségmenedzsment feladatai a turisztikai vállalkozásokban, minőségkép, minőségdimenziók

Angol cím

CHALLENGES OF QUALITY MANAGEMENT IN TOURISTIC ENTERPRISES, QUALITY IMAGE, DIMENSIONS OF QUALITY

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségmenedzsment, Minőségkép, Online foglalási oldalak , Hírnév menedzsment, Minőségirányítás
Felhasználói azonosító szám (ID): Herczeg Tamás
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 08. 11:10
Utolsó módosítás: 2015. Dec. 12. 12:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet