Varga Nóra (2015) A minőségmenedzsment feladatai a turisztikai vállalkozásokban, minőségkép, minőségdimenziók. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_VargaNóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A minőségmenedzsment feladatai a turisztikai vállalkozásokban, minőségkép, minőségdimenziók
Angol cím
CHALLENGES OF QUALITY MANAGEMENT IN TOURISTIC ENTERPRISES, QUALITY IMAGE, DIMENSIONS OF QUALITY
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Minőségmenedzsment, Minőségkép, Online foglalási oldalak , Hírnév menedzsment, Minőségirányítás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Herczeg Tamás |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 08. 11:10 |
Utolsó módosítás: | 2015. Dec. 12. 12:25 |
Actions (login required)
Tétel nézet |