Czinger Erik (2019) Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán. Külkereskedelmi Kar.
Ez a mű legutolsó verziója.
PDF
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészitők piacán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (846kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Influencer marketing, Fogyasztói magatartás, Táplálékkiegészítők, Hatásvizsgálat, Étrendkiegészítők |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 14. 10:45 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 19. 14:23 |
Az archívumban megtalálható verziók
-
AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN. (deposited 2019. Dec. 12. 13:19)
- Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán. (deposited 2019. Dec. 14. 10:45) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |