Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán

Czinger Erik (2019) Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán. Külkereskedelmi Kar.

Ez a mű legutolsó verziója.

[thumbnail of Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészitők piacán.pdf] PDF
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészitők piacán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (846kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Fogyasztói magatartás, Táplálékkiegészítők, Hatásvizsgálat, Étrendkiegészítők
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 14. 10:45
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 19. 14:23

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet