Czinger Erik (2019) AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészitők piacán.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (839kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Influencer marketing, Fogyasztói magatartás, Táplálékkiegészítők |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Czinger Erik |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 12. 13:19 |
Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 12. 13:19 |
Az archívumban megtalálható verziók
- AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN. (deposited 2019. Dec. 12. 13:19) [Ezt látja]
Actions (login required)
Tétel nézet |