AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN

Czinger Erik (2019) AZ INFLUENCEREK HATÁSA A FOGYASZTÓI SZOKÁSOKRA A TÁPLÁLÉKKIEGÉSZÍTŐK PIACÁN. Külkereskedelmi Kar.

Figyelmeztetés
A múnek van frissebb verziója; lásd itt
[thumbnail of Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészitők piacán.pdf] PDF
Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészitők piacán.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (839kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Fogyasztói magatartás, Táplálékkiegészítők
Felhasználói azonosító szám (ID): Czinger Erik
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 12. 13:19
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 12. 13:19

Az archívumban megtalálható verziók

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet