Aroma Marketing in the Budapest hotel business and it’s effect

Tkachyova Dina (2019) Aroma Marketing in the Budapest hotel business and it’s effect. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of ThesisFull.pdf] PDF
ThesisFull.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Tourism

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Tourism Management MA

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Aromamarketing, Hotel business, Consumer behavior
Felhasználói azonosító szám (ID): Tkachyova Dina
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 13. 08:31
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 13. 08:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet