Balázs Adrienn (2019) A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.
PDF
Balázs Adrienn_GM_D3SAJZ_Szakdogolozat_2019.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only until 2024. December 11.. Download (1MB) |
|
PDF
Titoktartási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Available at the computers of the University Download (318kB) |
Institution
Budapest Business University
Kar
Faculty of Finance and Accountancy
Department
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
UNSPECIFIED
Szak
Gazdálkodási és Menedzsment szak
Item Type: | Thesis (UNSPECIFIED) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | E-kereskedelem, online marketingeszközök, webanalitika |
Depositing User: | Balázs Adrienn |
Date Deposited: | 2019. Dec. 11. 11:52 |
Last Modified: | 2019. Dec. 11. 11:52 |
Actions (login required)
View Item |