A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül

Balázs Adrienn (2019) A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of Balázs Adrienn_GM_D3SAJZ_Szakdogolozat_2019.pdf] PDF
Balázs Adrienn_GM_D3SAJZ_Szakdogolozat_2019.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only until 2024. December 11..

Download (1MB)
[thumbnail of Titoktartási kérelem.pdf] PDF
Titoktartási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (318kB)

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: E-kereskedelem, online marketingeszközök, webanalitika
Depositing User: Balázs Adrienn
Date Deposited: 2019. Dec. 11. 11:52
Last Modified: 2019. Dec. 11. 11:52

Actions (login required)

View Item View Item