A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül

Balázs Adrienn (2019) A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of Balázs Adrienn_GM_D3SAJZ_Szakdogolozat_2019.pdf] PDF
Balázs Adrienn_GM_D3SAJZ_Szakdogolozat_2019.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2024. December 11..

Download (1MB)
[thumbnail of Titoktartási kérelem.pdf] PDF
Titoktartási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (318kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment szak

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: E-kereskedelem, online marketingeszközök, webanalitika
Felhasználói azonosító szám (ID): Balázs Adrienn
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 11. 11:52
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 11. 11:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet