Balázs Adrienn (2019) A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül. Pénzügyi és Számviteli Kar.
PDF
Balázs Adrienn_GM_D3SAJZ_Szakdogolozat_2019.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Titoktartási kérelem.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (318kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Menedzsment Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és Menedzsment szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | E-kereskedelem, online marketingeszközök, webanalitika |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Balázs Adrienn |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 11. 11:52 |
Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 11. 11:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |