Az Outsourcing döntések elméleti és gyakorlati háttere, vevőkiszolgálás a költségcsökkentés felett

Garancsi Fanni (2015) Az Outsourcing döntések elméleti és gyakorlati háttere, vevőkiszolgálás a költségcsökkentés felett. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Garancsi_Fanni_FT3WDS.pdf] PDF
Garancsi_Fanni_FT3WDS.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

Az Outsourcing döntések elméleti és gyakorlati háttere, vevőkiszolgálás a költségcsökkentés felett

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Pénzügy Intézeti Tanszék Kihelyezett Részlege

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Vevői elégedettség, Outsourcing, Innováció
Felhasználói azonosító szám (ID): Hegedűsné Orbán Éva
Rekord készítés dátuma: 2016. Feb. 23. 10:52
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 23. 10:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet