Garancsi Fanni (2015) Az Outsourcing döntések elméleti és gyakorlati háttere, vevőkiszolgálás a költségcsökkentés felett. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Garancsi_Fanni_FT3WDS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
Az Outsourcing döntések elméleti és gyakorlati háttere, vevőkiszolgálás a költségcsökkentés felett
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Pénzügy Intézeti Tanszék Kihelyezett Részlege
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Vevői elégedettség, Outsourcing, Innováció |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Felhasználók 2342 nem található. |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Feb. 23. 10:52 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Feb. 23. 10:56 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

