A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése

Vén Bianca (2019) A Nestlé L'Atelier prémium táblás csokoládé márka tényfeltáró marketingstratégiai elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Vén Bianca záródolgozat 20191210_nyomdai.pdf] PDF
Vén Bianca záródolgozat 20191210_nyomdai.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Prémium márka, Csokoládé, Nestlé, Márkahűség, Versenykörnyezet, Marketing stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 11. 08:17
Utolsó módosítás: 2020. Már. 31. 12:13

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet