Deák Márton Attila (2019) Vállalati imázsépítés az Észak Üvért Kft.-nél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Deák Márton Attila.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban egy hazai konzervipari, illetve csomagolóüvegkereskedő KKV-t, az Észak Üvért Kft.-t vizsgálom részletesen, szekunder kutatásommal beszámolok az európai élelmiszeripar és a közép-európai konzervipar helyzetéről, illetve a térségben jelen levő konzervipari vállalkozásokkal összevetem. Ismertetem a vállalati imázsépítés elméletét, jelentőségét a cégekre nézve, valamint a szervezeti és fogyasztói piac jellemzőit, ahol az általam vizsgált cég tevékenykedik. Primer kutatásommal információkat gyűjtök a fogyasztói trendekről, következtetek arra, hogy milyen eszközökkel érdemes a cég imázsépítését fejleszteni, milyen új termékkategóriákat lenne érdemes bevezetni.
Magyar cím
Vállalati imázsépítés az Észak Üvért Kft.-nél
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Imázsépítés, Marketingstratégia, Élelmiszeripar |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 10. 14:59 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 20. 08:35 |
Actions (login required)
Tétel nézet |