Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban

Páva Klaudia (2019) Az X, Y és Z generációs fogyasztók jellemzői, valamint a Glamour kuponnapok ezen generációkra gyakorolt vásárlásösztönző hatása napjainkban. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of PávaKlaudia_Szakdolgozat_2019_12_10.pdf] PDF
PávaKlaudia_Szakdolgozat_2019_12_10.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Menedzsment Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (BA)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kuponozás, X, Y, Z generációk, Glamour-napok
Felhasználói azonosító szám (ID): Páva Klaudia
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 10. 12:36
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 10. 12:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet