Alina Sarkisyan Sarkisyan (2019) Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
MA THESIS SARKISYAN ALINA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
In a century of high information technologies internet marketing is the most profitable, the low-cost, effective and gaining more and more value by means of marketing strategy necessary for maintaining tour operators for saving market positions and attract more clients.By making comparative analysis of Georgian tour operators’ websites reveal advantages and shortcomings, problems and perspectives of Internet marketing development in Georgian market. By analysing results of sociological research of customers to the means of internet marketing, try to formulate recommendations about the usage of internet marketing for tour operators in Georgia.
Angol cím
Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Tourism Management
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Internet Marketing Tour Operators |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Alina Sarkisyan Sarkisyan |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 10. 14:53 |
Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 10. 14:53 |
Actions (login required)
Tétel nézet |