A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje

Bartók-Bábán Júlia Berta (2019) A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje. Faculty of Finance and Accountancy.

[thumbnail of VEGLEGES Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf] PDF
VEGLEGES Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Hungarian title

A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of Finance and Accountancy

Department

Gazdálkodási és Menedzsment

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: innováció, Marketing, Phoenix Contact
Depositing User: Bábán Júlia Berta
Date Deposited: 2019. Dec. 16. 11:56
Last Modified: 2019. Dec. 16. 11:56

Actions (login required)

View Item View Item