A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje

Bartók-Bábán Júlia Berta (2019) A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje. Pénzügyi és Számviteli Kar.

[thumbnail of VEGLEGES Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf] PDF
VEGLEGES Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Pénzügyi és Számviteli Kar

Tanszék

Gazdálkodási és Menedzsment

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: innováció, Marketing, Phoenix Contact
Felhasználói azonosító szám (ID): Bábán Júlia Berta
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 16. 11:56
Utolsó módosítás: 2019. Dec. 16. 11:56

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet