Bartók-Bábán Júlia Berta (2019) A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje. Pénzügyi és Számviteli Kar.
|
PDF
VEGLEGES Szakdolgozat_Innovaciomenedzsment-versenykepesseg.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A marketing-innováció szerepe az értékteremtésben, innovációs folyamatok menedzsmentje
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Gazdálkodási és Menedzsment
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdálkodási és menedzsment (távoktatás)
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | innováció, Marketing, Phoenix Contact |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Júlia Berta Bábán |
| Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 16. 11:56 |
| Utolsó módosítás: | 2019. Dec. 16. 11:56 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

