Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata

Szalai György (2019) Egy hazai kis- és középvállalkozás országos piacra lépésének folyamata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZKDLGZT.pdf] PDF
SZKDLGZT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Drop Shipping, Kis- és középvállalatok, Foglalkoztatás, Foglalkoztatottság, Üzleti környezet
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 09. 14:51
Utolsó módosítás: 2020. Már. 25. 13:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet