Győriványi Renáta (2019) Új termék bevezetése márkakiterjesztés segítségével. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_VÉGLEGES.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 10.. Download (588kB) |
|
PDF
Bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (110kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Márka, Termékbevezetés, Új termék, FMCG, Fogyasztói elégedettség |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 10. 11:05 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 21. 13:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |