Kiss Villő (2019) A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kiss Villo szakdolgozat vegleges pdf.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (354kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatomban a magyar zenekarok lehetőségeit vizsgálom. Írok újmédia megjelenése által létrejött változásokról, a lehetőségekről, illetve arról, hogy a mai zenekarok miként használják ki ezeket. A színpadi, valamint a különböző platformokon való megjelenést is megfigyelmtem, ezeket összegzem. Összevetem a hetvenes, nyolcvanas évek népszerű zenekarainak viselkedésére, lehetőségeire, ezeket vetem össze a mai zenekarokéval.
Magyar cím
A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Zenemarketing, Zene, Újmédia, Közösségimédia, Kommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 09. 12:05 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 26. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |