A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után

Kiss Villő (2019) A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kiss Villo szakdolgozat vegleges pdf.pdf] PDF
Kiss Villo szakdolgozat vegleges pdf.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (354kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomban a magyar zenekarok lehetőségeit vizsgálom. Írok újmédia megjelenése által létrejött változásokról, a lehetőségekről, illetve arról, hogy a mai zenekarok miként használják ki ezeket. A színpadi, valamint a különböző platformokon való megjelenést is megfigyelmtem, ezeket összegzem. Összevetem a hetvenes, nyolcvanas évek népszerű zenekarainak viselkedésére, lehetőségeire, ezeket vetem össze a mai zenekarokéval.

Magyar cím

A magyar zenekarok kommunikációja az újmédia megjelenése előtt és után

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Zenemarketing, Zene, Újmédia, Közösségimédia, Kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 09. 12:05
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 26. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet