Tong Tong (2019) Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future. Külkereskedelmi Kar.
PDF
TONG TONG THESIS.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (4MB) |
Absztrakt (kivonat)
China joined the Internet and entered the e-commerce market in 1994, which was nearly 10 years later than the United States, however, according to the latest data from eMarketer in May 2019, China is the top e-commerce market in the world, which is about twice of the next five countries combined. It is no exaggeration to say that the current status of the Chinese e-commerce market is the future of the global market.
Angol cím
Chinese e-commerce merchants' role in international trade of the future
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kína, E-kereskedelem, Kereskedelem |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Szabó Zoltán |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 09. 10:59 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 30. 05:01 |
Actions (login required)
Tétel nézet |