Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben

Mátyás Tamás (2019) Vevői elégedettség mérése és elemzése a nemzetközi autóbuszközlekedésben. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOGA KÉSZ PDF MT.pdf] PDF
SZAKDOGA KÉSZ PDF MT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

VEVŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉSE ÉS ELEMZÉSE A NEMZETKÖZI AUTÓBUSZKÖZLEKEDÉSBEN

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Minőségmenedzsment, Autóbusz, Tömegközlekedés, Vevői elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 09. 10:39
Utolsó módosítás: 2020. Már. 03. 11:03

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet