A hamisított divattermékek tudatos fogyasztását befolyásoló tényezők

Naár Alexandra (2019) A hamisított divattermékek tudatos fogyasztását befolyásoló tényezők. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Naár_Alexandra_Hamisított_Termékek.pdf] PDF
Szakdolgozat_Naár_Alexandra_Hamisított_Termékek.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (964kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Hrabovszki Ágnes Zsuzsa
Belső
főiskolai docens

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Hamisítás, Fogyasztói magatartás, Luxusmárka, Fogyasztói döntés, Luxuspiac, Divatkereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 09. 10:03
Utolsó módosítás: 2020. Már. 04. 10:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet