Lackó Enikő Nikolett (2019) The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view. Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_LACKÓ_ENIKŐ.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Magyar cím
A tradicionális és az online marketing eszközök hatékonysági összehasonlítása a lakberendezési márkák szempontjából
Angol cím
The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketing, Online Marketing, Marketingeszközök, Lakberendezés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 07. 09:15 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 03. 14:15 |
Actions (login required)
Tétel nézet |