The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view

Lackó Enikő Nikolett (2019) The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_LACKÓ_ENIKŐ.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_LACKÓ_ENIKŐ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A tradicionális és az online marketing eszközök hatékonysági összehasonlítása a lakberendezési márkák szempontjából

Angol cím

The comparison of the traditional and the online marketing tools' efficiency from the interior designer brands point of view

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, Online Marketing, Marketingeszközök, Lakberendezés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 07. 09:15
Utolsó módosítás: 2020. Már. 03. 14:15

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet