A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében

Petrik Alexandra (2019) A Uniq marketingstratégiájának elemzése az Y generáció online vásárlási szokásainak tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_PetrikAlexandra.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_PetrikAlexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (7MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Keresekedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketinmix, Marketingstartégia, Y generáció, Vásárlási szokások, E-kereskedelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 07. 09:32
Utolsó módosítás: 2020. Már. 10. 14:33

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet