Furi Krisztina Brigitta (2019) A high fashion brandek diszrupciója. Külkereskedelmi Kar.
PDF
A high fashion brandek diszrupciója.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozati témák közül a high fashion márkák diszrupciós folyamatainak bemutatását választottam. A digitális műveletek elemzését tűztem ki célul. Azonban dolgozatomnak nem célja az egész diszrupciós folyamatok lefedése. A fő állításaim írásomban, hogy a 21. században megváltozott a divat ismerete és ezek a cégek csak digitalizációval tudnak fent maradni. Ezt a folyamatok leírásán és bemutatásán keresztül mutattam be. Szekunder kutatási módszert alkalmaztam. Szakirodalom gyűjtés mellett az interneten keresztül ismertem meg és mutattam be kutatási célomat. Kutatásom eredményeként elmondható, hogy a fő állításom beigazolódott. A luxus divatiparnak is fel kell zárkóznia a többi ipari ághoz, a digitalizáció terén. Így tudnak fent maradni és nyereségesek maradni. Hasznos módon kell beépíteniük az új technológiákat és a fogyasztóknak értékeket kell előállítaniuk. Végeredményként a szakdolgozat kiváló lehetőséget biztosított, hogy felhasználjam a tanultakat és új ismeretekkel gazdagodjak.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | záródolgozat |
---|---|
Kulcsszavak: | Divatipar, Digitalizáció, brandek diszrupciója |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 09. 09:44 |
Utolsó módosítás: | 2020. Feb. 20. 13:52 |
Actions (login required)
Tétel nézet |