A high fashion brandek diszrupciója

Furi Krisztina Brigitta (2019) A high fashion brandek diszrupciója. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of A high fashion brandek diszrupciója.pdf] PDF
A high fashion brandek diszrupciója.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozati témák közül a high fashion márkák diszrupciós folyamatainak bemutatását választottam. A digitális műveletek elemzését tűztem ki célul. Azonban dolgozatomnak nem célja az egész diszrupciós folyamatok lefedése. A fő állításaim írásomban, hogy a 21. században megváltozott a divat ismerete és ezek a cégek csak digitalizációval tudnak fent maradni. Ezt a folyamatok leírásán és bemutatásán keresztül mutattam be. Szekunder kutatási módszert alkalmaztam. Szakirodalom gyűjtés mellett az interneten keresztül ismertem meg és mutattam be kutatási célomat. Kutatásom eredményeként elmondható, hogy a fő állításom beigazolódott. A luxus divatiparnak is fel kell zárkóznia a többi ipari ághoz, a digitalizáció terén. Így tudnak fent maradni és nyereségesek maradni. Hasznos módon kell beépíteniük az új technológiákat és a fogyasztóknak értékeket kell előállítaniuk. Végeredményként a szakdolgozat kiváló lehetőséget biztosított, hogy felhasználjam a tanultakat és új ismeretekkel gazdagodjak.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Kereskedelem és Logisztika Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdálkodási és Menedzsment

Mű típusa: záródolgozat
Kulcsszavak: Divatipar, Digitalizáció, brandek diszrupciója
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 09. 09:44
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 20. 13:52

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet