Fogyasztói magatartás a magyar outdoor piacon egy magyar vállalkozás szemszögén keresztül

Varga Mónika (2019) Fogyasztói magatartás a magyar outdoor piacon egy magyar vállalkozás szemszögén keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of VargaMonikaSzakdolgozat20191205.pdf] PDF
VargaMonikaSzakdolgozat20191205.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Honlapelemzés, Piacszegmentáció, Célcsoport, Szabadidős tevékenység
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 09. 08:15
Utolsó módosítás: 2020. Már. 30. 15:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet