A reggelizőhelyek elterjedése és alkalmazott marketingkommunikációja Magyarországon

Gilányi Réka Kíra (2019) A reggelizőhelyek elterjedése és alkalmazott marketingkommunikációja Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-Gilányi Réka - BSHUZY.pdf] PDF
Szakdolgozat-Gilányi Réka - BSHUZY.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reggelizőhelyek, Közösségi média, Gasztromarketing, Marketingkommunikáció, Gasztronómia, Vendéglátás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 06. 10:41
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 21. 11:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet