Papp Zsófia (2019) A "málnás Rozé" nyomában : A jó bor cégér nélkül is elkél? Külkereskedelmi Kar.
PDF
SZAKDOLGOZAT_FINAL.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. November 05.. Download (2MB) |
|
PDF
bizalmas.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (23kB) |
Magyar cím
A "MÁLNÁS ROSÉ" NYOMÁBAN
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Bor, Bormarketing, Címke, Fogyasztói magatartás, 4P |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 07. 09:10 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 10. 11:55 |
Actions (login required)
Tétel nézet |