Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája

Kádár Márton (2019) Az iTrend Store érzelmi marketing stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Az-iTrend-Store-érzelmi-marketing-stratégiája.pdf] PDF
Az-iTrend-Store-érzelmi-marketing-stratégiája.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Online Marketing, Kommunikációs eszközök, Marketingkommunikáció, Márkaépítés, Érzelmi hatékonyság
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 07. 11:53
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 25. 09:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet