Ughy Dóra (2019) Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Ughy Dóra_FINAL.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Absztrakt (kivonat)
Márkahűség vagy divatkövetés? Mitől elégedett a fogyasztó és mitől lesz hű a márkához? Manapság rengeteg termékkel találkozunk a drogériák polcain, amely miatt sokaknak fejtörést okoz, mi alapján válasszanak ki egy márkát/terméket maguknak. A vállalatok nap mint nap kihívások kereszttűzében találják magukat, hiszen a fogyasztók számára mindig innovatív, megújuló, különleges terméket/szolgáltatást kell nyújtani. A szépségiparban számos tényező befolyásolja a fogyasztók magatartását és a termékek tulajdonságait.
Magyar cím
Márkahűség a luxuskozmetikumok piacán
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (német nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Márkahűség, Kozmetikum, Luxus, Fogyasztói elégedettség, Fogyasztói magatartás, Primer kutatás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2019. Dec. 05. 13:30 |
Utolsó módosítás: | 2020. Már. 30. 10:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |