L'effet économique du marketing d'influence sur les habitudes d'achat des générations

Nagy Dorina Petra (2019) L'effet économique du marketing d'influence sur les habitudes d'achat des générations. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Nagy Dorina Petra.pdf] PDF
Szakdolgozat_Nagy Dorina Petra.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (945kB)

Magyar cím

Az influencer marketing gazdasági hatásai a generációk vásárlási szokásaira.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nemzetközi Gazdaságtan Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Gazdasági hatás, Vásárlási szokások, Generációk
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 05. 13:09
Utolsó módosítás: 2020. Már. 04. 10:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet