"Egy nemzetközi gyógyszercég belülről: Brand Management és marketing értékesítés a hétköznapokban

Tóth Adél (2019) "Egy nemzetközi gyógyszercég belülről: Brand Management és marketing értékesítés a hétköznapokban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of final_szakdolgozat.pdf] PDF
final_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 31..

Download (2MB)
[thumbnail of Tóth Adél_bizalmas dok.pdf] PDF
Tóth Adél_bizalmas dok.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (20kB)

Magyar cím

"Egy nemzetközi gyógyszercég belülről: Brand Management és marketing értékesítés a hétköznapokban

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Gyógyszeripari marketing, Brand Management, COPD, Gyógyszeripar, Orvoslátogatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 05. 10:42
Utolsó módosítás: 2020. Már. 27. 14:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet