Influencer marketing eszközének előnyei és korlátai, különös tekintettel a Z és Y generáció körében

Hoffer Zoltán (2019) Influencer marketing eszközének előnyei és korlátai, különös tekintettel a Z és Y generáció körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Hoffer Zoltán COD0FS szakdolgozat final V5.pdf] PDF
Hoffer Zoltán COD0FS szakdolgozat final V5.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Influencer marketing, Marketing, Vásárlási szokások, Y, Z generáció, Médiafogyasztás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 04. 11:22
Utolsó módosítás: 2020. Ápr. 28. 09:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet