A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience

Ódor Benjámin (2019) A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Ódor_Benjámin_SZAKDOLGOZAT_VEGLEGES.pdf] PDF
Ódor_Benjámin_SZAKDOLGOZAT_VEGLEGES.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Magyar cím

A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Tetoválás, Marketing, Customer Experience, Brandépítés, Márkaépítés
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 04. 12:06
Utolsó módosítás: 2020. Már. 10. 08:58

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet