Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda vizsgálata a brand építési stratégia tükrében

Papp Éva Marianna (2019) Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda vizsgálata a brand építési stratégia tükrében. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2029. December 03..

Download (2MB)
[thumbnail of Titkosítási kérelem.pdf] PDF
Titkosítási kérelem.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (179kB)

Magyar cím

Mercure Budapest Castle Hill és Ibis Budapest Castle Hill kombószálloda vizsgálata a brand építési stratégia tükrében

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Kereskedelem Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing, brand építés, Accor Hotels Group, Ibis, Mercure, kombószálloda
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 03. 15:58
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 12:18

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet