Molnár Andrea (2015) A fogyasztói elégedettség vizsgálata az otthoni lakossági szolgáltatást igénybevevő ügyfeleken keresztül a Magyar Telekom Nyrt. példáján. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
SZAKDOLGOZAT_MOLNÁR ANDREA.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Fogyasztói elégedettség |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Nóra Turányi |
| Rekord készítés dátuma: | 2016. Feb. 02. 15:13 |
| Utolsó módosítás: | 2016. Feb. 02. 15:13 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

