A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája

Inhaizer Tamás Péter (2019) A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat-InhaizerT-G2HYZY.pdf] PDF
Szakdolgozat-InhaizerT-G2HYZY.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (714kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Közösségi média, Energiaital, Facebook, Instagram, Közösségi marketing, Red Bull
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2019. Dec. 03. 11:56
Utolsó módosítás: 2020. Feb. 24. 13:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet